Financiële dienstverlening
P&L Administratie & Advies

Over ons

De gezichten achter P&L Administratie & Advies

 

P&L Administratie & Advies kent twee eigenaren, Pieter van den Hurk en Lindy van den Hurk. Respectievelijk vader en dochter. Zij delen samen hun interesse in de financiële wereld en willen met hun kennis graag anderen op weg helpen in deze wereld. Zij zien deze combinatie als een unieke sterkte, zo is het bedrijf jong en ervaren. Daarnaast drijven zij elkaar om tot het beste resultaat te komen.

Pieter van den Hurk

Pieter van den Hurk is na zijn afgeronde HEAO opleiding gaan werken in de accountancy. Na acht jaar in de accountancy te hebben gezeten heeft hij de overstap gemaakt naar het bedrijfsleven. Hier vervulde hij de functie van controller/hoofd administratie. Hij is hiermee gestart bij de Waard Tenten en vanaf 2001 kon je hem bij Bouwcenter Veghel vinden.

Vanaf 2007 heeft Pieter naast zijn dienstbetrekking ook al zijn eigen administratiekantoor gerund. Het ondersteunen van ondernemers en particulieren met hun financiële zaken geeft hem veel voldoening.

“Mijn hoofddoel is om mensen te helpen met het verwezenlijken van hun droom, hun eigen onderneming en passie tot een succes maken. Vanuit mijn ervaringen kan ik ze uitstekend van dienst zijn op financieel, administratief en fiscaal gebied. Daarnaast kan ik fungeren als sparringpartner voor de vraagstukken die leven bij de ondernemer. “

Vanaf januari 2021 gaat hij zich full-time richten op zijn eigen droom, het runnen van een eigen administratie- en advieskantoor in samenwerking met zijn dochter Lindy.

Naast zijn dagelijkse werkzaamheden bij P&L Administratie & Advies houdt hij zich graag bezig met sport en koken. Zo is hij vaak te vinden in de bossen op de mountainbike of hardlopend.

Lindy van den Hurk

Lindy van den Hurk is in 2020 afgestudeerd aan haar HBO opleiding Finance & Control (voorheen Bedrijfseconomie). Na het behalen van haar diploma is zij gaan werken bij een accountantskantoor. Zij vervult hier de functie als Assistent Accountant. Zij is hier dagelijks te vinden en leert nog elke dag bij!

“Na mijn studie wilde ik graag gaan werken bij een accountantskantoor, omdat ik hier alle fijne kneepjes van het vak kan leren en kan toepassen op diverse bedrijven. Bij een accountantskantoor heeft ieder bedrijf namelijk zijn eigen verhaal en bijzonderheden. Op deze manier leer je diverse administraties kennen.”

Lindy heeft de kans gekregen om naast haar huidige werkzaamheden een deeltijd studie te gaan volgen. In februari 2021 is zij dan ook begonnen aan haar Master Fiscaal Recht aan Nyenrode Business Universiteit in Breukelen. Naast haar baan, studie en P&L Administratie & Advies is zij in haar vrije tijd graag met vrienden, of is ze te vinden op de tennisbaan.

“Ik heb een grote affiniteit met de diverse belastingen die we nationaal en internationaal kennen. Voor mij is het dus een mooie stap om mezelf op fiscaal gebied nog verder te ontwikkelen.”